Пошукові запити - це ключові слова сайту, які відображають суть того, чим займається компанія. По-іншому пошукові запити називаються семантичного ядра сайту. Зараз вже недостатньо мати просто окремі ключові слова. Для ефективного просування сайту потрібні ключові фрази, які підбирають, з огляду на частоту запитів.
Переглядаючи пошукові запити за певними словами, можна помітити, що користувачі іноді для пошуку використовують цілі фрази з різними уточнюючими словами. Крім того, іноді якісь слова вводяться з помилками або скорочено, наприклад, «турфірма». Якщо специфіку сайту описати одним словом складно, то потрібно ретельно вивчити всі варіанти пошукових запитів користувачів, які мають приводити на сайт.
При визначенні семантичного ядра потрібно враховувати частоту запитів. Одні запити можуть повторюватися протягом місяця десятки тисяч разів, а інші не більше
...
Читати далі »
Переглядів: 7530 |
Додав: Iceek |
Дата: 10.02.2010
|
|
|