Пошукові запити - це ключові слова сайту, які відображають суть того, чим займається компанія. По-іншому пошукові запити називаються семантичного ядра сайту. Зараз вже недостатньо мати просто окремі ключові слова. Для ефективного просування сайту потрібні ключові фрази, які підбирають, з огляду на частоту запитів.
Переглядаючи пошукові запити за певними словами, можна помітити, що користувачі іноді для пошуку використовують цілі фрази з різними уточнюючими словами. Крім того, іноді якісь слова вводяться з помилками або скорочено, наприклад, «турфірма». Якщо специфіку сайту описати одним словом складно, то потрібно ретельно вивчити всі варіанти пошукових запитів користувачів, які мають приводити на сайт.
При визначенні семантичного ядра потрібно враховувати частоту запитів. Одні запити можуть повторюватися протягом місяця десятки тисяч разів, а інші не більше сотні. Не варто нехтувати ні тими, ні іншими. Якщо вийти на перше місце по високочастотному запиту, особливо на початку, дуже складно, то результат по низькочастотних запитах може виявитися набагато більш сприятливим.
При складанні семантичного ядра варто звернути увагу на такий показник, як «значущість пошукового запиту (ключьового слова)», тобто кількість знайдених пошуковою системою сторінок. Зазвичай значимість пошукового запиту пропорційна кількості знайдених пошуковою системою сторінок. Від значущості залежить вартість пошукового просування.
Для ефективного просування необхідно поєднувати високочастотні пошукові запити з ретельно відібраними низькочастотними. Від правильності відібраних ключових слів так званих пошукових запитів залежить ефективність просування в пошукових системах. |