Вашій увазі представлений перший пост унікального і універсального циклу "Фактори ранжування: позитивні, негативні, спірні."
Перший пост, він же вступний, все ж таки дасть основну інформацію і уявлення про те, про які фактори і алгоритми ранжування піде мова в у наступних постах.Пости з цієї серії будуть публікуватися з регулярністю не частіше 1-ого рази на 2 тиждні, тому, щоб не пропустити, раджу підписатися на RSS підписку.
Загальний алгоритм ранжування в пошукових системах.
Позитивні фактори, що впливають на ранжування в пошукових системах в процентному співвідношенні:
24% - траст / авторитетність домену22% - вага даної сторінки (представлений по-різному в різних пошукових системах, специфічний фактор ранжування, контрольний вагу, ТІЦ)20% - анкор, текст вхідних посилань на нашу сторінку15% - використання ключового слова на сторінці (щільність, виділення тегами <b>, <strong>, присутність в коді сторінки в різних елементах <h2>, <title>, <meta description>, ключові слова як посилання на інші домени)7% - відвідуваність домену, активність трафіку і переходи за посиланнями на сторінці. Фактор, що працює в Google, про Яндекс точної інформації немає.6% - соціальні та інші показники сторінки або домену (alexa rank, присутність в авторитетних каталогах, посилання з трастових великих сайтів та соц. Сервісів.)5% - реєстраційні дані і дані сервера та хостингу. Цей фактор може бути більш вагомим при регіональному ранжуванні.Топ 5 позитивних чинників ранжирування.
1. Анкор / текст вхідної посилання відповідний просувається запиту високий вплив на ранжування 73%2. Вага посилальної маси (кол-во/качество посилань на сайт / сторінку) високий вплив на ранжування 71%3. Різноманітність посилальних джерел (посилання з різних доменів) вплив на ранжування вище середнього 67%4. Використання ключового слова в тегу Title вплив на ранжування вище середнього 66%5. Траст домену заснований на посилальної трасті (працює для Google, визначається аткімі інструментами: TrustRank, Domain mozTrust, etc.) вплив на ранжування вище середнього 66%Топ 5 негативних чинників ранжування.
1. Клоакінг з шкідливою метою, дією без згоди користувача мабуть, найбільш негативний фактор при ранжуванні 68%2. Масова купівля посилань у відомих лінк брокерів високий негативний ефект 56%3. Посилання зі сторінок з відсутністю трасту, спамові сторінки негативний ефект вище середнього 51%4. Клоакінг по юзер агенту негативний ефект вище середнього 51%5. Частий даун сервера, недоступність сайту негативний ефект при ранжуванні вище середнього 51%Всі дані наведені в процентному співвідношенні для легкості розуміння сили впливу на ранжування в пошукових системах. За основу бралися сучасні алгоритми ранжування пошукової системи Google. Більш повну картину можна буде представити при отриманні процентних даних від 70% до 10% переглянувши всі чинники ранжування в наступних постах. |