Головна » 2009»Травень»19 » Формула-1. Ще один фантастичний дубль зробила команда Brawn GP. Кубок конструкторів та особістий залік пілотів.
Формула-1. Ще один фантастичний дубль зробила команда Brawn GP. Кубок конструкторів та особістий залік пілотів.
14:20
Завершився п'ятий етап автоперегонів у класі Формула-1. Ще один фантастичний дубль зробила команда Brawn GP Сонячно. Сухо. Температура повітря +24, траси +41 С
Прогноз обіцяв 60% ймовірність дощу недільним ранком, але обійшлося - гонки підтримки пройшли на сухому асфальті, а до старту Гран При остаточно распогодится.
На старті Рубенс Баррікелло випередив Дженсон Баттона, Феліпе Масса відіграв позицію, використавши перевагу KERS, але майже відразу гонку довелося зупинити машиною безпеки - вилетів на гравій Ярно Труллі повернувся на трасу, зачепив машину Адріана Сутіла, а позаду них зіткнулися гонщики Toro Rosso, які намагалися уникнути завалу. Четверо гонщиків вибули з боротьби.
Три кола машина безпеки очолювала пелетон, на рестарт розстановка сил збереглася. На сьомому колі вибув із боротьби Хейккі Ковалайнен - фін звернув в бокси через проблем з коробкою передач. Баррікелло і Баттон обмінювалися кращими колами, поступово відриваючись від Маси.
На 17-му колі Глок, Баттон і Алонсо провели перший плановий піт-стоп, а Райкконен вибув із боротьби через проблеми з машиною. Кругом пізніше Баррікелло відправився на піт-стоп, і перегони очолив Феліпе Маса. На 19-му колі бокси відвідали Маса та Феттель, Феліпе повернувся на трасу позаду двох машин Brawn GP - розстановка сил в лідируючій групі не змінилася.
Отримавши меншу кількість палива, Баррікелло швидко відривався від Баттона, створивши перевагу в 13.5 секунд над напарником і в 17 секунд над Масою, Рубенс згорнув у бокси на 31-му колі, тоді ж перший піт-стоп провели Хайдфельд і Хемілтон.
Гонку очолив Дженсон Баттон, з невеликою перевагою над Масою, Феттелем і Баррікелло - четвірку лідерів поділяли 8.7 секунд, причому в цю групу тільки у Баррікелло була стратегія трьох піт-стопів, але Рубенс треба проїхати меншу дистанцію на жорсткій гумі.
На 43-му колі Маса та Феттель провели другий піт-стоп, отримавши комплект більш повільних жорстких шин, Баррікелло вийшов на другу позицію з м'якою гумою із необхідністю провести ще один піт-стоп. У той момент Рубенс вигравав у Маси і Феттеля більше секунди на колі.
На 48-му колі в бокси заїхав лідирувючий Дженсон Баттон, британець повернувся на трасу позаду Баррікелло та Уеббера, на 50-му колі ці два гонщика рушили в бокси, повернувшись на трасу перед масою. Розстановку сил визначила дистанція, пройденная на різних складах гуми.
Маса та Феттель боролися за четверту позицію, але інженер попередив Феліпе про великі витраті палива та можливе проведення додаткового піт-стопа. Бразильця довелося скинути швидкість, пропустивши німця, а на останньому колі і Алонсо.
Команда Росса Брауна домоглася 100%-го результату, заробивши дубль. Дженсон Баттон закріпив лідерство у чемпіонаті, одержав четверту перемогу в п'яти перших перегонах.
Якщо вам сподобалася моя стаття то поставте
будь ласка на неї посилання в вашому електронному щоденнику аба на будь якому
іншому ресурсі. Дякую за допомогу.
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]