Четвер, 25.04.2024, 16:58
Iceek
 
Меню сайту

 

  

Категории раздела
Футбол [127]
Бокс [32]
Баскетбол [9]
Хокей [9]
Формула - 1 [5]
Теніс [9]
Американский футбол [2]
Інші види [15]

Найпопулярніше
Французький поцілунок: як правильно цілуватися? + ... (130109)
Ерогенні зони жінки. Що це таке? Що з ними робити? (78072)
Як правильно качаться +ВІДЕО (62925)
Чоловічі ерогенні зони (44545)
Кращі інтимні ігри. (40678)
Жіночі груди: 13 секретів красивих грудей. Фото гр... (39037)
Різні знаки зодіаку: хто як цілується. (35707)
Про що чоловік повинен завжди пам'ятати в ліжк... (32745)
Цікаве про секс. Факти та рекорди світу сексу. (25475)
Спортивні автомобілі екстра-класу (21672)
Нікіта (Nikita) кліп Веревки заборонили. ВІДЕО (21512)
Cухофрукти. Абрикоси, Ізюм, Чорнослив, Яблука та Г... (20482)
Гладка шкіра обличчя: лікування вугрів (постакне).... (19793)
Інтимні «фішки» знаків Зодіаку … (19506)
Топ найсексуальніших жінок світу [ФОТО] (19318)
Ідеї оформлення весілля втілені в реальність. (17973)
Любовні ігри у ванній (16892)
Струнка фігура: цікаві хитрощі зірок. (16176)
Найбільш вражаючі чудеса природи. (16044)
Стікіні замість бікіні на жіночих грудях. (15726)
Сочна красуня диня: корисні властивості та калорій... (15095)
Секс зранку: плюси і мінуси (13072)
Поношені, вицвілі й діряві - джинси 80- х повернул... (13046)
Освідчення в коханні різними мовами. (12603)
Масаж. Істрія винекнення масажу. Вплив масажу на о... (11248)
Зоряні весілля: ідеї для практичного застосування (11130)
Свинячий грип. В Україні виявили від нього ліки. Я... (10462)
Модні аксесуари: тренди сезону весна-літо 2013 (9749)
Сухофрукти потрібно вміти вибирати (9290)
Гороскоп людської мерзотливості (8413)

Головна » 2011 » Липень » 8 » 6 сумних фактів про Динамо Київ
6 сумних фактів про Динамо Київ
21:41

 Аналіз «розвиток» Великого клубу  

Київське «Динамо» кілька днів тому в Полтаві стало п'ятиразовим володарем Суперкубка Україні, впевнене обігравши донецький «Шахтар», але радості чомусь від цього не додалося. А все тому, що при нинішньому положенні не видно світла в кінці тунелю. Ні, мова не про ігровому плані, а про розвиток клубу. У Великому клубі працюють абсолютно бездарні люди, яким можна довірити максимум ларьок з шаурмою. Кажуть, що риба гниє з голови. Можливо це і так. Це природно так. Просто в київському клубі зсередини все настільки прогнило, що на голову якось особливо не звертаєш увагу ... []

За розвитком інфраструктури / менеджменту / працівників «Динамо» знаходиться на такому низькому рівні, що часом диву даєшся, як цей клуб не скотився в середину турнірної таблиці. Іноді створюється враження, що Рінат Леонідович заслав «Козачка» до Києва, які, працюючи під прикриттям, розвалюють клуб зсередини. Звичайно, це жарт, в якій ніяк не обійтися без частки правди. 

За останні роки накопичилося стільки недоліків і прорахунків, що локальні і поодинокі успіхи просто «замилюють» очі уболівальникам. Перераховувати все це немає сенсу, оскільки, впевнений, що реакції буде нуль цілих, нуль десятих. Зупинимося лише на кількох моментах, які не просто ріжуть око, але ще сиплють сіль на рану: 

1. Стадіон. Про це говорилося вже мільйон разів, і, припустимо, цей пункт усунути не так легко, як хотілося б. Все-таки проект не з дешевих. «Відмазки» керівництва клубу про «розширити не можемо, а на новий не дають землю» настільки примітивні, що крім іронічної посмішки відповісти по суті і нічим. Чомусь «Оболонь» знайшла землю на пришкільній території, стадіони «Спартак», ЦСКА в Києві, які раніше були дуже навіть «іграбельних» повністю розвалені. Немає землі? Купи старий стадіон, віднеси і побудуй новий! Так, це не так легко, але спробувати можна. Шестандцятитисячним стадіон любимо уболівальниками, має зручне місце розташування, але ... підходить тільки для внутрішніх змагань. Мати в столиці найбільшої країни такий мініатюрний стадіон - просто ганьба. Особисто мені, на місці керівництва клубу, було б соромно перед європейськими командами.  

2. Магазин. Що це за ларьок стоїть біля стадіону?! Це називається офіційним магазином? Стільки було пафосу при відкритті - за словами відкривали можна було б припустити, що відкривають триповерховий торговий центр з вивіскою «Динамо», де буде не тільки атрибутика, а й продукти харчування з символікою клубу. Насправді вийшов «пшик», яким до цих пір чомусь пишаються в клубі - «ми молодці, відкрили нарешті магазин». «Динамо» з 1927 року - найпопулярніший клуб на території Україні! Мільйони уболівальників по всьому СНД! За останні років п'ять ця популярність зійшла нанівець. І в цьому немає заслуги «Шахтаря» в ігровому плані. Тут заслуга Сергія Палкіна і його команди. Люди знають свою справу, знають, де можна заробити гроші і що для цього потрібно! 

Так клубний фан-шоп повинен бути в кожному великому торговому центрі, містах-мільйонниках, незалежно від того грає там «Металіст» або «Карпати»! Це ж гроші, живі гроші клубу! Європейські гранди заробляють на цьому мільйони, це чи не річний бюджет клубу! Так, у нас не буде такої популярності і попиту на атрибутику, але відбивати витрати на утримання магазину і мати невеликий «плюс» цілком реально. Бренд «Динамо» відомий усім, і шоколадка з логотипчик найтитулованішого клубу Україні відмінний сувенір для туриста, навіть далекого від футболу. Та й до того ж - відмінна реклама. У того ж «Шахтаря» атрибутика і сувенірна продукція продається в кожному спортивному магазині Донецька, в інших обласних центрах ... У Києві - ларьок біля стадіону та бабусі в переході, продають «ширвжиток» - досягнення відповідних структур клубу. На грані фантастики! 

Обіцяють відкрити магазин на ж / д вокзалі, розширити в Борисполі. Цікаво, наскільки давно ця думка відвідала людей, що працюють в клубі? .. «Динамо» - регулярний учасник єврокубків, десятки поїздок за кордон, де можна і потрібно перебирати досвід європейських клубів, але тут або не можуть, або не хочуть.

 Невеликий приклад з юності - наприкінці 90-х продавалися жувальні гумки «Динамо» з наклейками гравців «Динамо», коштували 5-10 копійок і купувалися школярами на Ура! Швидше за все, це була неофіційна продукція, але все ж ... Зараз ажіотажу було б не менше. Але це так, ностальгічне відступ. 

 

3. Реклама. Люди, що працюють в клубі, живуть у році десь 80-м. Вони настільки примітивні, що не розуміють речей, які знають навіть у школі, реклама - двигун торгівлі. Потрібно бути настільки дурним, щоб заявляти, що «Динамо - розкручений бренд, нам не потрібна реклама». Ага, а «Барселона» з «Реалом» зовсім не розкручені, що змушені, бідолахи, кататися по Азії і Штатам, піднімаючи свою популярність. Про мільйони євро тактовно помовчимо.

Не збираюся давати порад маркетинговому відділу київського «Динамо» про те, як правильно розкручувати бренд і заробляти гроші, але на місці керівників, я б їх просто звільнив і взяв би тямущих людей. Хоча ... можливо, тут потрібно міняти керівника. Палка, загалом з двома кінцями.

4. Квитки. Як довго буде існувати безкарна спекуляція?! Вже для багатьох не секрет, що «бізнесмени», які продають квитки втридорога в частці з касирами, службою безпеки стадіону ... Вже неодноразово преса акцентувала на цьому увагу, але чомусь до керівництва клубу ця інформація не доходить. Судячи з усього, просто замовчується людьми, які відповідають за інформування клубного керівництва подібною інформацією. На дворі двадцять перше століття, а люди стоять кілометрові черги до каси, замість того щоб оплатити квиток кредитною картою, роздрукувати і по ньому піти без проблем на стадіон. До речі, для кого стоять турнікети? Вони ж працюють раз на півроку. Натомість стоять стюарди, рвуть квитки. Штрих-код на квитках друкується «шоб було». 

Думаю, тут варто згадати і про входах і виходах на стадіон. Чому працює всього два пропускних пункти? А раптом евакуація? Куди бігти? Хто відповість за можливі наслідки? Боюся, відповідей на ці питання так ніхто і не дочекається. 

5. Вболівальники. Тут може бути два підпункти - фан-клуб і Несенюк. Свого часу (буквально пару років назад), на секторах, які закріплені за офіційним фан-клубом київського «Динамо», було кілька тисяч уболівальників, які відчайдушно підтримували свою команду, малювали банери, робили шоу, в тому числі і піро. У певний момент керівники фан-клубу зрозуміли, що на цих тисячах можна робити гроші. У прямому сенсі цього виразу. Тут почалися побори за вхідні квитки (збиралися гроші вище номінальної вартості), за проїзд у БЕЗКОШТОВНИХ фан-автобусах/поездах (так-так, раніше було і таке), за непідтвердженою інформацією ще років 5-7 тому виїзним уболівальникам виділялися так звані добові. Відразу скажу, що до вболівальників вони так і не доходили, та й ніхто з уболівальників не збирався заробляти на поїздках. Питання - де губилися ці гроші? У чиємусь кишені. Натомість фанати вкладають свої фінанси в банери, поїздки, квитки ... Після подій в Охтирці клуб відвернувся від фанатів, відхрестившись від них. Цікаво, а якщо б фанати відвернулися від клубу в ганебній сезон (роком раніше) киян в єврокубках, коли був побитий анти-рекорд «Спартака»?

Загалом, не в цьому суть. Активні фанати відмовилися від фан-клубу, перейшовши на свої сектори на протилежній стороні. Але тут вже почалися зовсім інші проблеми - люди з клубу роблять все, що в їх силах, щоб активна частина вболівальників Великого клубу зникла. «Тихарі», «самбісти», різні заборони - це неповний перелік того, з чим доводиться зіштовхувати ультрас.

Після відходу активних фанатів фан-клуб помер. З армії вболівальників у кілька тисяч там залишилися жалюгідні 2-3 сотні людей, що підтверджує абсолютну нездатність керівників фан-клубу робити свою роботу. За погану роботу працівник повинен бути звільнений, в «Динамо» зовсім по-іншому. Упевнений ще й премії отримують на Новий рік:) 

Відкриті тренування, автограф-сесії - це все на грані фантастики. Раз на рік на заміській базі - приголомшливий рівень спілкування з уболівальниками. 

6. Офіційний сайт. Ще взимку Ігор Суркіс пообіцяв вболівальникам, що в новий сезон «Динамо» увійде не тільки з новою емблемою, але і з новим офіційним сайтом. Матч за Суперкубок відбувся - сайт як був, так і залишився. Або президент клубу обдурив вболівальників, або люди, які відповідають за це - бездарні. Дивлячись на роботу сайту - схиляюся до другого варіанту. 

За кілька годин до старту фіналу Кубка України, який, нагадаю, відбувся наприкінці травня в Сумах, довелося поспілкуватися з журналістом прес-служби київського «Динамо». Як виявилося, офіційний сайт клубу НЕ БУДЕ вести текстову-онлайн трансляцію матчу з донецьким «Шахтарем». Чи можна собі уявити це в «Барсі» або «Реалі»? Та такі працівники будуть покарані річною зарплатою і відправлені додому! Після розмови кореспондент зателефонував кудись у клуб, і текстова трансляція таки відбулася. Сам факт того, що її могло і не бути аж бісить! 

Дивлячись на сайт «Шахтаря», заздриш білою заздрістю - по 5-15 новин на день, про найменших деталях з життя головної команди, молоді, ветеранів, стадіону, уболівальників. Про все! Все до найменших деталей! Люди працюють, не знаю, що їх до цього мотивує, але, думаю, що в Києві зробити подібне цілком реально. 

 Окреме спасибі за «Динамо Київ Web-TV» - єдиний плюс роботи сайту за останні роки три. Почалися оперативно та інформативно з'являтися інтерв'ю з гравцями, звіти про матчі та інші цікавинки для вболівальників. 

Думаю, перерахованих вище пунктів достатньо, щоб зрозуміти наскільки люди, які працюють в структурі клубу, нездатні виконувати свої обов'язки так, як це вимагають нинішні реалії.

Нехай це і прозвучить безглуздо - але варто звернутися в «Шахтар» і перейняти досвід донеччан у розвитку клубу. Починаючи від прибиральниці клубу і закінчуючи топ-менеджментом, бо нинішній стан справ у клубі веде в розвалу ... Не зараз, так через кілька років. 

Могло здатися, що вищевикладене слова «динамоненавистника», але це не так. Людині, який написав ці слова, небайдужа доля Великого клубу. Можливо, інформаційні взброси подібних текстів рано чи пізно розбудять Ігоря Суркіса. Хоча, все ще жевріє надія, що після проведення Євро-2012 Григорій Михайлович повернеться в свою команду і наведе в ній лад. Адже для цього є все необхідне - фінанси і менеджерські навички.

Ну і маленьким бонусом для читачів, дочитавши до кінця, буде фотографія сезонного абонемента, на якому допущена така кричуща помилка, що в Китаї за таке б розстріляли:) Хто знайде помилку - молодець. У клубі без допомоги вболівальників її так і не знайшли ... Абонемент схожого дизайну був в минулому сезоні, такі ж надрукували і на новий, але в останній момент помилку виправили. (Підказка нижче)


Категорія: Футбол | Переглядів: 3751 | Додав: Iceek | Рейтинг: 5.0/1 |

Якщо вам сподобалася моя стаття то поставте будь ласка на неї посилання в вашому електронному щоденнику аба на будь якому іншому ресурсі. Дякую за допомогу.
 

Всього коментарів: 2
2 Sweatotarrare  
0
Вы этого хотите? Их предлагается целых пять. мат ожидание покера

1 iuiu  
0
Спасибо за Ваш сайт, очень приятно находится на нём,хочется вознаградить вас своей благодарностью за такой замечательный сайт,расцвета и процветания Вам с Уважением администрация сайта http://fifa-superstars.at.ua/

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входа


Качай у нас
БЕЗКОШТОВНО

Нестримні скачать безкоштовно / Неудержимые Учень чарівника (чаклуна, чародія) \ Ученик чародея \ The Sorcerer's Apprentice

Повелитель Стихій / Повелитель стихий / The Last Airbender Скачать Сумерки 3: Затмение БЕСПЛАТНО Скачати безкоштовно Хижакі / Хищники / Predators Скачати безкоштовно Лицар дня / Рыцарь дня / Knight and Day скачати безкоштовно Залізна людина 2 / Железный человек 2 скачать фильм / Iron Man 2 скачати безкоштовно Історія іграшок: Велика втеча / История игрушек: Большой побег / Toy Story 3 Скачати Битва Титанів / Битва титанов/ Clash of the Titans Скачати безкоштовно Шрек навсегда \ Шрек 4 \ Shrek Forever After

Корисні сайти
Лечение травами, в поисках ключ-трави

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Копіювання матеріалів без прямого посиляння на сайт Iceek Sport ЗАБОРОНЕНО © 2024
$$$